master's thesis
Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom

Kos, Mia
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Kos, M. (2022). Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

Kos, Mia. "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

Kos, Mia. "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

Kos, M. (2022). 'Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

Kos M. Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

M. Kos, "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332

Please login to the repository to save this object to your list.