master's thesis
The impact of advertising as a media content on children and youth

Ružica Herceg (2014)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document...

Herceg, R. (2014). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, R. (2014). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg R. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2014 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

R. Herceg, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117