prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade

Herceg, Ružica
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Herceg, R. (2014). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, R. (2014). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg R. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2014 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

R. Herceg, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Islandora Bookmark - Please login to use this feature