Božac, A. (2022). Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, Aurora. "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, Aurora. "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, A. (2022). 'Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac A. Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
A. Božac, "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498