Božac, A. (2022). Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, Aurora. "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, Aurora. "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac, A. (2022). 'Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
Božac A. Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498
A. Božac, "Komunikacija brendova u kontekstu kreativnih kampanja na primjeru brenda Pipi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:415498