Dumić Kambiček, J. (2022). Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1 (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, Josip. "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, Josip. "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, J. (2022). 'Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček J. Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1 [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
J. Dumić Kambiček, "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944