University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Kajari, H. (2023). Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, Hana. "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, Hana. "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, H. (2023). 'Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari H. Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
H. Kajari, "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063