Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Kajari, H. (2023). Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, Hana. "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, Hana. "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari, H. (2023). 'Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
Kajari H. Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063
H. Kajari, "Utjecaj fotografije i vizualne komunikacije na formiranje stavova publike o promotivnim kampanjama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:783063