Title (croatian) | Od ideje do promjene: Vodič za pokretanje programa društveno korisnog učenja |
Title (english) | From Idea to Change: A Guide to Running Socially Beneficial Learning Programs |
Author | Jasenka Begić |
Author | Emina Berbić Kolar MBZ: 312451 |
Author | Lovorka Brajković MBZ: 344535 |
Author | Damir Matanović MBZ: 225724 |
Author | Marta Mileusnić MBZ: 230876 |
Author | Sara Paraga |
Author | Ivan Tomasić |
Author | Ksenija Zec MBZ: 328425 |
Author's institution | University of Zagreb Faculty of Croatian Studies |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Interdisciplinary Social Sciences |
Abstract (croatian) | Socijalna dimenzija visokog obrazovanja, kao tema kojom se Institut za razvoj obrazovanja (IRO) kontinuirano bavi više od dva desetljeća, u današnjem složenom i nepredvidljivom svijetu postao je okvir za promišljanje širokog spektra tema koje se u jednakoj mjeri obraćaju nastavnicima, studentima, donositeljima odluka, ali i široj javnosti. Istovremeno, Globalni ciljevi održivog razvoja Ujedinjenih Naroda1 objavljeni još 2015. godine poručuju nam kako su sve zajednice i organizacije suodgovorne za rješavanje aktualnih društvenih, ekonomskih i okolišnih izazova. Globalni cilj održivog razvoja broj 4, kao cilj koji je usmjeren na osiguranje uključivog i kvalitetnog obrazovanja te cjeloživotno učenje, dionicima u obrazovanju stoga treba postati ključna smjernica kako bi do 2030. uspjeli steći ključna znanja i vještine potrebne za rješavanje brojnih problema koji će omogućiti izgradnju društva ravnopravnosti i solidarnosti2. Uvažavajući globalna kretanja, Europska je komisija 2017. izdala dokument pod nazivom „Renewed Agenda for Higher Education“3 koji jasno artikulira snažnu potrebu za uključivanjem europskog prostora visokog obrazovanja u rješavanje trenutnih društvenih izazova. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Other-Other-Other |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review |
Publication version | Published version |
Pages | 51 |
ISBN | 978-953-7901-31-8 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:111:508202 |
Printed book publication date | 2019-01-01 |
Document URL | http://bib.irb.hr/1035821 |
Type of resource | Text |
Publisher | Institut za razvoj obrazovanja |
Access conditions | Open access |
Terms of use | |
Created on | 2023-03-16 09:01:34 |