Naslov (hrvatski) | Od ideje do promjene: Vodič za pokretanje programa društveno korisnog učenja |
Naslov (engleski) | From Idea to Change: A Guide to Running Socially Beneficial Learning Programs |
Autor | Jasenka Begić |
Autor | Emina Berbić Kolar MBZ: 312451 |
Autor | Lovorka Brajković MBZ: 344535 |
Autor | Damir Matanović MBZ: 225724 |
Autor | Marta Mileusnić MBZ: 230876 |
Autor | Sara Paraga |
Autor | Ivan Tomasić |
Autor | Ksenija Zec MBZ: 328425 |
Autorova ustanova | Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Interdisciplinarne društvene znanosti |
Sažetak (hrvatski) | Socijalna dimenzija visokog obrazovanja, kao tema kojom se Institut za razvoj obrazovanja (IRO) kontinuirano bavi više od dva desetljeća, u današnjem složenom i nepredvidljivom svijetu postao je okvir za promišljanje širokog spektra tema koje se u jednakoj mjeri obraćaju nastavnicima, studentima, donositeljima odluka, ali i široj javnosti. Istovremeno, Globalni ciljevi održivog razvoja Ujedinjenih Naroda1 objavljeni još 2015. godine poručuju nam kako su sve zajednice i organizacije suodgovorne za rješavanje aktualnih društvenih, ekonomskih i okolišnih izazova. Globalni cilj održivog razvoja broj 4, kao cilj koji je usmjeren na osiguranje uključivog i kvalitetnog obrazovanja te cjeloživotno učenje, dionicima u obrazovanju stoga treba postati ključna smjernica kako bi do 2030. uspjeli steći ključna znanja i vještine potrebne za rješavanje brojnih problema koji će omogućiti izgradnju društva ravnopravnosti i solidarnosti2. Uvažavajući globalna kretanja, Europska je komisija 2017. izdala dokument pod nazivom „Renewed Agenda for Higher Education“3 koji jasno artikulira snažnu potrebu za uključivanjem europskog prostora visokog obrazovanja u rješavanje trenutnih društvenih izazova. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Ostalo-Ostalo-Ostalo |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 51 |
ISBN | 978-953-7901-31-8 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:111:508202 |
Datum objave tiskanog izdanja | 2019-01-01 |
URL dokumenta | http://bib.irb.hr/1035821 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Institut za razvoj obrazovanja |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-03-16 09:01:34 |