Stela Fumić, M. Ž. (2023). Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba. Kroatologija, Vol. 13. (No. 1-2, 2022.), 231-251. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, Mateja Župančić. "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba." Kroatologija, vol. Vol. 13, no. No. 1-2, 2022., 2023, pp. 231-251. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, Mateja Župančić. "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba." Kroatologija Vol. 13, no. No. 1-2, 2022. (2023): 231-251. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, M. Ž. (2023) 'Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba', Kroatologija, Vol. 13(No. 1-2, 2022.), pp. 231-251. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399 (Accessed 11 October 2024)
Stela Fumić MŽ. Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba. Kroatologija [Internet]. 2023 [cited 2024 October 11];Vol. 13(No. 1-2, 2022.):231-251. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
M. Ž. Stela Fumić, "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba", Kroatologija, vol. Vol. 13, no. No. 1-2, 2022., pp. 231-251, 2023. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399. [Accessed: 11 October 2024]