Miklautz, K. (2023). Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, Karla. "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, Karla. "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, K. (2023). 'Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz K. Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
K. Miklautz, "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430