Miklautz, K. (2023). Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, Karla. "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, Karla. "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz, K. (2023). 'Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
Miklautz K. Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430
K. Miklautz, "Promjena komunikacijske paradigme unutar glazbene industrije unutar pojave novih glazbenih i komunikacijskih platformi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:185430