University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Karuza, R. (2023). Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021. (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, Ramona. "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, Ramona. "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, R. (2023). 'Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza R. Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
R. Karuza, "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279