Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Karuza, R. (2023). Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, Ramona. "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, Ramona. "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza, R. (2023). 'Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
Karuza R. Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279
R. Karuza, "Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:083279