undergraduate thesis
Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje

Ora, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Ora, L. (2023). Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

Ora, Lucija. "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

Ora, Lucija. "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

Ora, L. (2023). 'Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 30 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

Ora L. Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

L. Ora, "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178

Please login to the repository to save this object to your list.