Ora, L. (2023). Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178
Ora, Lucija. "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178
Ora, Lucija. "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178
Ora, L. (2023). 'Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178
Ora L. Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178
L. Ora, "Uloga komunikacijskih strategija u kampanjama blagdanske prodaje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:284178