University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Osredečki, N. (2024). Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136
Osredečki, Nives. "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136
Osredečki, Nives. "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136
Osredečki, N. (2024). 'Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136
Osredečki N. Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136
N. Osredečki, "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136