University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Krupljanin, P. (2024). Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, Petra. "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, Petra. "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, P. (2024). 'Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 10 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin P. Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
P. Krupljanin, "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496