Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Krupljanin, P. (2024). Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, Petra. "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, Petra. "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin, P. (2024). 'Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
Krupljanin P. Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496
P. Krupljanin, "Predstavljanje žena u oglašavanju u industriji ljepote i percepcija utjecaja na ponašanje žena", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:743496