Viteškić, S. (2024). Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, Sarah. "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, Sarah. "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, S. (2024). 'Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić S. Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
S. Viteškić, "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983