Viteškić, S. (2024). Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, Sarah. "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, Sarah. "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić, S. (2024). 'Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
Viteškić S. Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983
S. Viteškić, "Uloga kriznog komuniciranja i percepcija reputacijske štete brendu Coca-Cola. Studija slučaja navodnog trovanja 2023. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:682983