master's thesis
Influence of commercials as media conent on children

Monika Sedlar (2015)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document...

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2015 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642