prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu

Sedlar, Monika
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Please login to the repository to save this object to your list.