Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642
Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642
Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642
Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642
Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2025 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642
M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642