diplomski rad
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu

Monika Sedlar (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642