master's thesis
The issue of latent gender (in)equality in primary school (I - IV grade) textbooks (Suggestion and importance of image conect analysis)

Neda Novosel (2015)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Sociology
Cite this document...

Novosel, N. (2015). Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, N. (2015). 'Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel N. Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2015 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

N. Novosel, "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473