Novosel, N. (2015). Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel, N. (2015). 'Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
Novosel N. Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473
N. Novosel, "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473