Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Partext and editorial intervention im Children's literature: for example "Biblioteka Vjeverica"

Kristina Jozak (2016)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Croatology
Cite this document

Jozak, K. (2016). Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica" (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846

Jozak, Kristina. "Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica"." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846

Jozak, Kristina. "Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica"." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846

Jozak, K. (2016). 'Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica"', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 16 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846

Jozak K. Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica" [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2016 [cited 2019 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846

K. Jozak, "Paratekst i uredničke intervencije u dječjoj književnosti:primjer Biblioteke "Vjeverica"", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:906846