University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Pamić, N. (2019). Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, N. (2019). 'Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 12 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić N. Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2019 [cited 2024 December 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
N. Pamić, "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942