University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Alfirev, M. (2019). Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337
Alfirev, Mirta. "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337
Alfirev, Mirta. "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337
Alfirev, M. (2019). 'Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337
Alfirev M. Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2019 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337
M. Alfirev, "Percepcija zaposlenika hrvatskih tvrtki o pravilima komunicaranja na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:499337