master's thesis
Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru

Večerin, Valentina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Psychology

Cite this document

Večerin, V. (2021). Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

Večerin, Valentina. "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

Večerin, Valentina. "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

Večerin, V. (2021). 'Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

Večerin V. Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2021 [cited 2022 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

V. Večerin, "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722

Please login to the repository to save this object to your list.