prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z

Budak, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Budak, A. (2021). Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, A. (2021). 'Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 26 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak A. Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2021 [cited 2022 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

A. Budak, "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Please login to the repository to save this object to your list.