prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z

Budak, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Budak, A. (2021). Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak, A. (2021). 'Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Budak A. Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

A. Budak, "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.