University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Kos, M. (2022). Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332
Kos, Mia. "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332
Kos, Mia. "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332
Kos, M. (2022). 'Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332
Kos M. Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332
M. Kos, "Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme kriznih situacija. Studija slučaja: Hrvatski Telekom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:344332