Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda
Starej, F. & Burić, I. (2022). Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije, 13. (25), 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
Starej, Filip and Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije, vol. 13, no. 25, 2022, pp. 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6
Starej, Filip and Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije 13, no. 25 (2022): 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6
Starej, F. and Burić, I. (2022) 'Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda', Medijske studije, 13(25), pp. 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
Starej F, Burić I. Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije [Internet]. 2022 [cited 2024 July 16];13(25):106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
F. Starej and I. Burić, "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda", Medijske studije, vol. 13, no. 25, pp. 106-124, 2022. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:411403. [Accessed: 16 July 2024]