Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda
Starej, F. i Burić, I. (2022). Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije, 13. (25), 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
Starej, Filip i Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije, vol. 13, br. 25, 2022, str. 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6
Starej, Filip i Ivan Burić. "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda." Medijske studije 13, br. 25 (2022): 106-124. https://doi.org/10.20901/ms.13.25.6
Starej, F. i Burić, I. (2022) 'Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda', Medijske studije, 13(25), str. 106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
Starej F, Burić I. Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda. Medijske studije [Internet]. 2022. [pristupljeno 30.09.2024.];13(25):106-124. doi: 10.20901/ms.13.25.6
F. Starej i I. Burić, "Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda", Medijske studije, vol. 13, br. 25, str. 106-124, 2022. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:411403. [Citirano: 30.09.2024.]