Bijelić, D. (2016). Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937
Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937
Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937
Bijelić, D. (2016). 'Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937
Bijelić D. Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937
D. Bijelić, "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937