prikaz prve stranice dokumenta Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"

Bijelić, Dino
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Bijelić, D. (2016). Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, Dino. "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić, D. (2016). 'Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Bijelić D. Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me" [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

D. Bijelić, "Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:977937

Please login to the repository to save this object to your list.