Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
diplomski rad
Multinacionalne kompanije i manipulacija medijima radi zaštite vlastitih interesa

Ana Milas (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Podaci o radu
NaslovMultinacionalne kompanije i manipulacija medijima radi zaštite vlastitih interesa
AutorAna Milas
Voditelj/MentorJelena Jurišić (mentor)
Sažetak rada
Nastanak i širenje multinacionalnih kompanija te njihovo preuzimanje gotovo 80% medijskog prostora u cijelom svijetu, krajem 20. i početkom 21. stoljeća, stvorilo je novi društveni poredak, u kojem veliku ulogu igraju brzina razvoja tehnologije i brzina protoka informacije. Mediji stoje s druge strane te priče te je njihova iskonska uloga istinito i objektivno izvještavati o svemu pa tako i monopolu koje imaju multinacionalne kompanije. Što se dogodi kada mediji čine jedan od glavnih segmenata koji multinacionalna korporacija želi imati u svom vlasništvu? Na koji način multinacionalne kompanije plivaju u vodama medijskog prostora kao nevidljiva supstanca, ali ipak toliko esencijalna da dirigira agendu medijskog izvještavanja po svojim principima te što se događa kada nastupi kriza, ovaj rad će pokušati razjasniti.
Ključne riječimultinacionalne kompanije vlasništvo medija mediji krizno komuniciranje krizni menadžment
Naslov na drugom jeziku (engleski)Multinational Companies and Media Manipulation Motivated by Self-Interest
Povjerenstvo za obranuJelena Jurišić
Anđelka Raguž
Marinko Šišak
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
Ustrojstvena jedinica niže razineODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaKomunikologija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra komunikologije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. comm.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The establishment and expansion of multinational companies and their takeover of almost 80% of media coverage in the whole world, at the end of the 20th and beginig 21st century, has created new social order, where the rapid development of technology and information flow plays a major role. The media is on the other side of this story, and their origin role is to truthfully and objectively report on everything, including the monopoly which multinational companies have. What happens when the media is one of main segments which multoinational company wants to have in their ownership? How the role of multinational companies is so invisible and yet so essential to create and manipulate with media agenda and what happens when crisis occurs we will try to find out in this thesis.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)multinational companies media ownership media crisis communication crisis management
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:412847
PohranioRužica Grbešić