Znanstveni rad - Ostalo
Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19
Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5

Ivanković, Iva; Igić, Ivan

Citirajte ovaj rad

Ivanković, I. i Igić, I. (2021). Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19. Metodički ogledi, 28. (1), 39-62. doi: 10.21464/mo.28.1.5

Ivanković, Iva i Ivan Igić. "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19." Metodički ogledi, vol. 28, br. 1, 2021, str. 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5

Ivanković, Iva i Ivan Igić. "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19." Metodički ogledi 28, br. 1 (2021): 39-62. https://doi.org/10.21464/mo.28.1.5

Ivanković, I. i Igić, I. (2021) 'Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19', Metodički ogledi, 28(1), str. 39-62. doi: 10.21464/mo.28.1.5

Ivanković I, Igić I. Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19. Metodički ogledi [Internet]. 2021. [pristupljeno 20.11.2024.];28(1):39-62. doi: 10.21464/mo.28.1.5

I. Ivanković i I. Igić, "Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19", Metodički ogledi, vol. 28, br. 1, str. 39-62, 2021. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:593394. [Citirano: 20.11.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.