Mršić, I. (2015). Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221
Mršić, Ivona. "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221
Mršić, Ivona. "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221
Mršić, I. (2015). 'Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221
Mršić I. Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221
I. Mršić, "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221