diplomski rad
Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka

Nikolina Kurtela (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Kurtela, N. (2016). Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, N. (2016). 'Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela N. Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2016 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

N. Kurtela, "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209