Kurtela, N. (2016). Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209
Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209
Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209
Kurtela, N. (2016). 'Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209
Kurtela N. Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209
N. Kurtela, "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209