diplomski rad
Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika

Anita Bartolin (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Bartolin, A. (2017). Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, A. (2017). 'Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin A. Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

A. Bartolin, "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128