diplomski rad
Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije

Barbara Blečić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Blečić, B. (2015). Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, Barbara. "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić, B. (2015). 'Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

Blečić B. Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065

B. Blečić, "Sadržajni marketing u službi brenda i reputacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:712065