diplomski rad
Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella

Karolina Zelenika (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Zelenika, K. (2017). Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315

Zelenika, Karolina. "Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315

Zelenika, Karolina. "Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315

Zelenika, K. (2017). 'Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315

Zelenika K. Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315

K. Zelenika, "Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:679315