Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Benaković, T. (2018). Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427
Benaković, Tena. "Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427
Benaković, Tena. "Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427
Benaković, T. (2018). 'Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427
Benaković T. Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2018 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427
T. Benaković, "Ciljne orijentacije, motivacijske strategije i strategije učenja kod darovitih učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:210427