Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola

Barbara Brdovčak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Brdovčak, B. (2015). Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, B. (2015). 'Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 15.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak B. Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 15.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

B. Brdovčak, "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511