diplomski rad
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade

Ružica Herceg (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Herceg, R. (2014). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, Ružica. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg, R. (2014). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

Herceg R. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2014 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117

R. Herceg, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:858117