Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Burazerović, V. (2022). Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, Veronika. "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, Veronika. "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, V. (2022). 'Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović V. Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
V. Burazerović, "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707