diplomski rad
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima

Iva Čuljak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Čuljak, I. (2015). Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, I. (2015). 'Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak I. Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

I. Čuljak, "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902