Ljubić, M. (2022). Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, M. (2022). 'Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić M. Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
M. Ljubić, "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865