Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Banek Funč, M. (2023). Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, M. (2023). 'Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč M. Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
M. Banek Funč, "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006