diplomski rad
Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha

Ivona Mršić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad

Mršić, I. (2015). Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221

Mršić, Ivona. "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221

Mršić, Ivona. "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221

Mršić, I. (2015). 'Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221

Mršić I. Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221

I. Mršić, "Povezanost uključenosti profesora i roditelja u školu, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835221